Педагогічна компаративістика - 2011: компаративістські підходи підтримки та розвитку обдарованості : матеріали наук.-практ. семінару, 6 черв. 2011 р., Київ. Ч. 1 / ред.: О. І. Локшина, Н. І. Поліхун; НАПН України, Ін-т педагогіки, Ін-т обдар. дитини. - К., 2011. - 290 c. - укp.Висвітлено теоретико-методологічні проблеми порівняльної педагогіки. Проаналізовано стратегії розвитку освіти в зарубіжжі. Розглянуто мультикультуралізм як модель полікультурного суспільства в Австралії. Розкрито компаративний потенціал сучасних моделей комунікативної культури. Досліджено проблеми дотримання авторських прав в системі освіти, особливості організації педагогічного процесу в початковій і середній школі сучасної Англії, оцінювання навчальних досягнень учнів у ЗОШ Фінляндії, громадянського виховання у шкільній освіті Франції. Розкрито специфіку статевого виховання шкільної молоді у скандинавських країнах. Визначено соціально-економічні чинники трансформації шкільної альтернативної освіти у країнах ЄС. Висвітлено світоглядні орієнтири читацької діяльності старшокласників, прогресивні ідеї американського досвіду щодо реформування та підтримки діяльності сільської школи в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: В353983/1 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|