Педагогічна компаративістика - 2011: компаративістські підходи підтримки та розвитку обдарованості : матеріали наук.-практ. семінару, 6 черв. 2011 р., Київ. Ч. 2 / НАПН України, Ін-т педагогіки, Ін-т обдаров. дитини. - К., 2011. - 229 c. - укp.Висвітлено зарубіжний досвід підтримки обдарованості та сприяння творчим здібностям школярів. Розкрито теоретико-методичні засади виховання соціально компетентної особистості у позашкільних навчальних закладах. Розглянуто систему національної підтримки обдарованих дітей в Угорщині, моделі педагогічної підтримки обдарованої молоді у Великобританії. Досліджено актуальні проблеми професійної, вищої освіти й освіти дорослих. Показано особливості професійної соціалізації студентської молоді у ВНЗ США. Проаналізовано тенденції розвитку екологічної освіти в університетах Франції. Визначено структуру управлінської діяльності адміністраторів наукової роботи в державних університетах США. Розкрито сутність поняття "інтернаціоналізація університетської освіти", критерії ефективності неформальної й інформальної освіти дорослих. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: В353983/2 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|