РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000372717<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Буднік О. М. 
Маркетинг : навч. посіб. для студ. ВНЗ / О. М. Буднік; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : Житомир. нац. агроекол. ун-т, 2012. - 227 c. - Бібліогр.: с. 217-226 - укp.

Розглянуто загальні засади маркетингової діяльності підприємства; теоретичні засади маркетингу, основи аналізу та планування, маркетингові дослідження, а також комплекс маркетингової політики підприємства, зокрема його товарну, цінову, збутову та комунікативну діяльність. Проведено узагальнення та аналіз теоретичного та практичного досвіду маркетингової діяльності підприємства в контексті розвитку сучасних економічних знань. Увагу приділено розгляду специфіки маркетингу аграрних підприємств. Запропоновано практичну підготовку студента до вивчення дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757024 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського