Буднік О. М. Маркетинг : навч. посіб. для студ. ВНЗ / О. М. Буднік; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : Житомир. нац. агроекол. ун-т, 2012. - 227 c. - Бібліогр.: с. 217-226 - укp.Розглянуто загальні засади маркетингової діяльності підприємства; теоретичні засади маркетингу, основи аналізу та планування, маркетингові дослідження, а також комплекс маркетингової політики підприємства, зокрема його товарну, цінову, збутову та комунікативну діяльність. Проведено узагальнення та аналіз теоретичного та практичного досвіду маркетингової діяльності підприємства в контексті розвитку сучасних економічних знань. Увагу приділено розгляду специфіки маркетингу аграрних підприємств. Запропоновано практичну підготовку студента до вивчення дисципліни. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА757024 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|