Крикавський Є. В. Маркетингова товарна політика : підручник / Є. В. Крикавський, І. О. Дейнега, О. В. Дейнега, Р. Патора; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 3-тє вид., доповн. і переробл. - Л., 2012. - 357 c. - Бібліогр.: с. 353-354 - укp.Викладено теоретичні засади функціонування товарних ринків. Розкрито зміст базових положень формування цінової, збутової, комунікативної політики підприємства щодо їх товарів. Висвітлено питання, пов'язані з управлінням якістю товарів, їх конкурентоздатністю й асортиментом, розробленням товарної марки й упаковки. Проаналізовано зміст етапів і методики обгрунтування критеріїв дослідження ринку, описано форми реалізації маркетингової товарної політики на підприємствах. Розглянуто алгоритм планування нового товару й особливості його існування на ринку протягом життєвого циклу. Зазначено, що застосування маркетингової концепції дає підприємству змогу зорієнтуватися у достатньо мінливому середовищі, що розвиваються відповідно до об'єктивних вимог ринку та конкуренції, запобігаючи негативним подіям та впроваджуючи на ринок нові продукти. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА758273 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|