Калюжна Т. Г. Педагогічна аксіологія в умовах модернізації професійно-педагогічної освіти : монографія / Т. Г. Калюжна; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012. - 128 c. - Бібліогр.: с. 119-127 - укp.Наведено результати наукового дослідження педагогічної аксіології як одного з методологічних орієнтирів модернізації професійно-педагогічної освіти. Показано, що особистісний вимір педагогічної аксіології дозволяє унікальним чином, через ціннісні пріоритети в освіті, підкреслити центральне положення людини, її внутрішнього світу в педагогічній системі шляхом розгляду залежності стану освітньої сфери, її розвитку та перспектив від аксіосфери вчителя. Обгрунтовано необхідність вивчення професійно-педагогічних аксіологічних орієнтирів як системоутворювального компоненту не тільки смислової сфери особистості педагога, але й освітньої системи. Розроблено типологію ціннісних орієнтацій в освітній сфері. Визначено, що праксеологічний аспект педагогічної аксіології пов'язаний із суб'єктивним філософським розумінням якісного рівня професіоналізму та фахової зрілості педагога. Розкрито пріоритети в структурі професійно-педагогічних ціннісних орієнтацій. Експліковано технології розвитку аксіосфери майбутнього вчителя. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.02
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА758256 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|