Малюк Л. П. Сервісологія : підручник / Л. П. Малюк, О. М. Варипаєв; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2011. - 255 c. - Бібліогр.: с. 252-255 - укp.Висвітлено теоретичні основи сервісології, її роль і місце в системі наукового знання. Розглянуто теорію потреб як базову категорію сервісології, досліджено її розвиток в історії людства. Розкрито сучасні наукові концепції в теорії потреб. Показано особливості формування та задоволення комплексу базових потреб. Надано класифікацію послуг, їх загальну характеристику. Розглянуто питання стратегії сервісу, поведінки споживачів і мотивацію як її головний чинник. Наведено різновиди та форми споживання в сучасному суспільстві, головні принципи культури обслуговування. Зазначено, що за останнє десятиліття посилилися інноваційні тенденції у розвитку сфери послуг, особливо значної реконструкції зазнала галузь готельно-ресторанного бізнесу. Основним напрямом такої переорієнтації став індивід, забезпечення та задоволення його різноманітних потреб, а звідси розуміння важливості сфери послуг. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.21 я73-1 + У544.2 я73-1 + У9(4УКР)442 я73-1 + Ю6*31-723.2 я73-1 + Ю937.232 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА758613 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|