![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000373164<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Татаурова-Осика Г. П. Теорія та практика професійного розвитку майбутніх педагогів : метод. посіб. / Г. П. Татаурова-Осика, В. П. Татауров; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Кам'янець-Подільський : Зволейко Д.Г., 2012. - 127 c. - Бібліогр.: с. 123-125 - укp.Розкрито теоретико-практичні підходи до професійного розвитку, навчання та професійної діяльності майбутніх фахівців педагогічного профілю. Запропоновано метод тренінгових практик, що дозволяє поглибити теоретичні знання та засвоїти практичні прийоми діагностування та розвитку професійних вмінь і навиків майбутніх педагогів. Показано особливості розвитку компетентності майбутнього педагога. Акцентовано увагу на проблемі виникнення причин синдрому професійного вигорання молодих спеціалістів педагогічного профілю та подано рекомендації щодо запобігання даного синдрому у педагогічного фахівця. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА758776 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|