Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг : підручник / Н. В. Куденко; ДВНЗ Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. - К. : КНЕУ, 2012. - 523 c. - Бібліогр.: с. 520-523 - укp.Викладено й обгрунтовано основи теорії стратегічного маркетингу та його прикладні аспекти. Відмінність підручника полягає в підході до структури процесу стратегічного маркетингу та до класифікаційних стратегій підприємства. Зазначено, що за умови становлення та розвитку ринкових економічних відносин в економіки України посилення стратегичного аспекту в маркетинговій діяльності підприємств має критично важливе значення для їх успішної ринкової діяльності. Нагалошено на важливості та актуальності хххх еволюції стратегічних концепцій управління підпрриємством формулювання його місії, маркетингові цілі розкрито у перший частині, в другій розглянуто стратегічний маркетинговий аналіз, SWOT-аналіз, SPACE-аналіз, аналіз галузі, матричний аналіз, в третій частині подано сутність і класифікацію маркетингових стратегій, формулювання стратегій маркетингу, корпоративних стратегій, конкурентних стратегій, у четвертій - реалізація та контроль у стратегічному маркетингу. Висвітлення теоретико-методологічного підгрунтя стратегічної маркетингової діяльності підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС54042 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|