Юрчук Л. М. Теоретико-методологічні засади та механізми державно-громадського управління регіональною системою освіти : монографія / Л. М. Юрчук. - Вінниця : Балюк І. Б., 2012. - 398 c. - Бібліогр.: с. 365-398 - укp.Розглянуто теоретичні та методологічні засади процесу демократизації регіональної освіти через застосування представниками влади та територіальних громад механізмів державно-громадського управління регіональною системою освіти. Розкрито соціальне призначення демократичної системи управління освітою та процес її розвитку. Визначено мету, завдання й основні принципи співпраці в огранізації освітнього середовища регіону. Увагу приділено розгляду питань формування демократичних взаємостосунків управлінців і представників громадськості. Розкрито сутність і зміст ключових термінів і понять державно-громадського управління освітою: "громада", "самоврядування", "громадська рада", "громадське слухання". Увагу приділено формуванню вмінь керівника проводити спільні заходи з громадськістю, використовуючи під час цього ефективні методи співпраці для вирішення складних завдань, що мають важливе значення для мешканців територіальних громад, споживачів освітніх послуг. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА759071 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|