РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000373375<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мультидисціплинарний підхід як методологічна основа інклюзивного навчання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 20 - 21 листоп. 2012 р., Дніпропетровськ / уклад.: С. І. Васильковська; НАПН України, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи, Дніпропетр. облдержадмін., Комун. спец. загальноосвітній навч.-реабілітац. заклад "Дніпропетр. обл. метод. психолого-мед.-пед. центр". - Д. : Свідлер А. Л., 2012. - 283 c. - укp. - рус.

Розглянуто психологічний та соціальний супровід дитини з особливими освітніми потребами за умов інклюзивної освіти. Наведено диференційну психологічну діагностику загального недорозвинення мовлення у дітей. Проаналізовано проблеми та перспективи розвитку інтегрованої моделі Дніпропетровського обласного методичного психолого-медико-педагогічного центру. Подано історичний аспект підвищення кваліфікації дефектологів психолого-медико-педагогічних комісій в Україні. Викладено практичні аспекти розвитку інклюзивної освіти: складання індивідуальних програм розвитку та навчальних планів. Розкрито проблеми діагностики та корекції раннього дитячого аутизму. Визначено роль інтегрованої взаємодії учасників педагогічного процесу в розвитку гармонійної особистості дитини з порушенням психологічного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759139 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського