![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000373375<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Мультидисціплинарний підхід як методологічна основа інклюзивного навчання : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 20 - 21 листоп. 2012 р., Дніпропетровськ / уклад.: С. І. Васильковська; НАПН України, Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи, Дніпропетр. облдержадмін., Комун. спец. загальноосвітній навч.-реабілітац. заклад "Дніпропетр. обл. метод. психолого-мед.-пед. центр". - Д. : Свідлер А. Л., 2012. - 283 c. - укp. - рус.Розглянуто психологічний та соціальний супровід дитини з особливими освітніми потребами за умов інклюзивної освіти. Наведено диференційну психологічну діагностику загального недорозвинення мовлення у дітей. Проаналізовано проблеми та перспективи розвитку інтегрованої моделі Дніпропетровського обласного методичного психолого-медико-педагогічного центру. Подано історичний аспект підвищення кваліфікації дефектологів психолого-медико-педагогічних комісій в Україні. Викладено практичні аспекти розвитку інклюзивної освіти: складання індивідуальних програм розвитку та навчальних планів. Розкрито проблеми діагностики та корекції раннього дитячого аутизму. Визначено роль інтегрованої взаємодії учасників педагогічного процесу в розвитку гармонійної особистості дитини з порушенням психологічного розвитку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА759139 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|