Ковтонюк Г. М. Психолого-педагогічні засади організації самостійної пізнавальної діяльності школярів : посіб. для студ. фіз.-мат. спец. пед. ВНЗ / Г. М. Ковтонюк. - Вінниця : Едельвейс і К, 2012. - 143 c. - Бібліогр.: с. 137-143 - укp.Розкрито сутність поняття самостійної пізнавальної діяльності учнів, особливості її організації та шляхи активізації, зокрема під час вивчення фізико-математичних дисциплін. Розглянуто основні методи, форми та засоби організації самостійної пізнавальної діяльності школярів, питання самоосвітньої діяльності учнів. Обгрунтовано доцільність використання інформаційно-комунікаційних технологій для організації самостійної пізнавальної діяльності школярів. Подано класифікацію електронних засобів навчального призначення. Показано особливості організації роботи з джерелами інформації, формування навчально-комунікативних, навчально-інтелектуальних і контрольно-оцінювальних умінь учнів. Розкрито роль позакласних занять і заходів у формуванні готовності учнів до самостійної пізнавальної діяльності. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.267 + В.я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА759586 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|