РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000373635<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики : тези доп. VI Всеукр. наук.-практ. конф., 16 листоп. 2012 р., Київ / ред.: А. А. Мазаракі; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2012. - 175 c. - укp. - рус.

Розглянуто питання організації комунікацій соціально-етичного маркетингу підприємств роздрібної торгівлі на ринку побутової техніки й електроніки. Розкрито соціально-етичні проблеми реклами в Україні. Проаналізовано використання категорійного менеджмену у франчайзингових роздрібних торговельних мережах. Висвітлено передумови формування теорії соціально-етичної реклами в Україні. Досліджено психологічні фактори комунікативних засобів реклами. Встановлено особливості інтегрованих маркетингових комунікацій пивного ресторану. Охарактеризовано вплив новітніх інтернет-комунікацій на маркетингові дослідження підприємств. Акцентовано на сучасних тенденціях рекламної діяльності підприємств легкої промисловості в інтернет-середовищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 я431(4УКР) + У9(4УКР)421.0-803.81 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського