![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000373635<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики : тези доп. VI Всеукр. наук.-практ. конф., 16 листоп. 2012 р., Київ / ред.: А. А. Мазаракі; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2012. - 175 c. - укp. - рус.Розглянуто питання організації комунікацій соціально-етичного маркетингу підприємств роздрібної торгівлі на ринку побутової техніки й електроніки. Розкрито соціально-етичні проблеми реклами в Україні. Проаналізовано використання категорійного менеджмену у франчайзингових роздрібних торговельних мережах. Висвітлено передумови формування теорії соціально-етичної реклами в Україні. Досліджено психологічні фактори комунікативних засобів реклами. Встановлено особливості інтегрованих маркетингових комунікацій пивного ресторану. Охарактеризовано вплив новітніх інтернет-комунікацій на маркетингові дослідження підприємств. Акцентовано на сучасних тенденціях рекламної діяльності підприємств легкої промисловості в інтернет-середовищі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.164 я431(4УКР) + У9(4УКР)421.0-803.81 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА759642 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|