Братусь М. Ф. Країни Європи очима українців (стереотипний портрет) / М. Ф. Братусь // Лінгвістика. - 2012. - № 1, ч. 1. - С. 18-26. - укp.Розглянуто соціолінгвістичний аспект вивчення стереотипів (власні, загальні назви, зокрема, назви страв, видів спорту, архітектурних пам'яток тощо), пов'язаних із сприйманням українцями країн Європи (Італія, Франція, Іспанія, Португалія, Греція, Нідерланди, Бельгія, Німеччина), а також представників названих країн. Зафіксовані асоціати згруповано в лексико-семантичні поля (від 7 до 11). Відзначено роль засобів масової інформації у формуванні асоціативно-образних стереотипів. Узагальнено, що стереотип стає незмінним загальноприйнятим взірцем, якого дотримуються мовці впродовж тривалого часу, поки з розширенням знань змінюються уявлення соціуму про конкретну країну. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-70 + Ш100.34
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72634 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|