Зоренко І. С. Англійські фразеологізми в мас-медійній сфері / І. С. Зоренко // Лінгвістика. - 2012. - № 1, ч. 1. - С. 180-186. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто аспекти англійської фразеології в мові засобів масової інформації, визначено її лексико-стилістичну парадигму, типи структурної трансформації та контекстуальної транспозиції. Стійкі сполучення утворюються не для називання яких-небудь нових явищ, а для конкретизації й образно-емоційної оцінки предметів, дій, якостей, які в мові вже одержували назву. У семантичній структурі одиниць тематичної групи мас-медійної фразеології виділено додаткову інформацію, яка як і додаткова інформація слова, може бути чотирьох видів: функціонально-стилістична, що вказує на закріпленість фразеологічної одиниці за даною підгрупою сфери комунікації; експресивна; емоційна; оцінна. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж72634 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|