РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000373988<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лисенко І. О. 
Теоретично-методологічні засади організації й управління маркетингом у освітній установі / І. О. Лисенко // Екон. вісн. Донбасу. - 2012. - № 2. - С. 89-94. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо маркетингу освітніх послуг - одного з напрямків управління навчальним закладом за умов ринкової економіки, який забезпечує дослідження попиту на освітні послуги з підготовки фахівців та додаткових знань, які встановлені державою, впливає на розвиток освітніх потреб громадян, формує позитивний імідж навчального закладу, розробляє та впроваджує концепції надання якісних освітніх послуг. Розглянуто чинники, що стимулюють розвиток ринку освітніх послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч34(4УКР) к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25176 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського