Сурженко Л. О. Бюджетування як механізм управління бізнес-процесом "маркетинг" на підприємстві / Л. О. Сурженко // Екон. вісн. Донбасу. - 2012. - № 2. - С. 95-98. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.
Обгрунтовано необхідность розширення сфери бюджетування як механізму управління бізнес-процесом "маркетинг", що призначений для розробки та підвищення фінансової обгрунтованості управлінських рішень, спрямованих на досягнення стратегічних цілей підприємства.
Шифр НБУВ: Ж25176Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"