РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000375079<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маслова Н. О. 
Маркетинг у банку : навч. посіб. для студ. ВНЗ / Н. О. Маслова; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2012. - 319 c. - Бібліогр.: с. 269-275 - укp.

Розкрито сутність, цілі, завдання, функції, принципи, інструменти та роль банківського маркетингу. Увагу приділено особливостям розроблення та реалізації маркетингової стратегії банків, а також механізму створення та впровадження їх продуктової, цінової, збутової та комунікаційної політики. Розглянуто процес маркетингового контролю та наведено характеристику його етапів. Запропоновано підхід до сегментації ринку й організації роботи банку з кожною групою клієнтів. Актуалізовано питання стандартизації банківських послуг. Вперше висвітлено проблеми формування бренду банку та методів його оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА759742 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського