Маркетинг та брендинг територій: проблеми рагіонального розвитку : матеріали XXI Міжнар. наук.-практ. конф., 5 - 6 жовт. 2012 р., Чернівці / ред.: І. М. Буднікевич, П. О. Нікіфоров, Ю. М. Лопатинський; Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, Ін-т регіон. дослідж., Укр. асоц. маркетингу, Чернів. кооп. коледж, Всеукр. спілка вчен.-економістів. - Чернівці : Рута, 2012. - 207 c. - укp.Наведено різноманітні матеріали з розробки напрямів міського, регіонального, національного розвитку економіки. Розглянуто міжнародні, національні, регіональні, галузеві та мікроекономічні аспекти соціально-економічних реформ, питання вдосконалення маркетингу територій та пошуку шляхів муніципального розвитку, геополітичні й інтеграційні перспективи України. Розкрито сучасні досягнення в економіко-математичному моделюванні економічних процесів, проблеми застосування маркетингових підходів у практиці вітчизняних підприємств. Індекс рубрикатора НБУВ: У040 я431 + У049(4УКР)6 я431 + У9(4УКР) я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА760575 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|