![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000375638<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Формування професійних компетентностей майбутніх учителів фізико-технологічного профілю в умовах євроінтеграції : зб. матеріалів міжнар. наук. інтернет-конф., 2010 - 2011 рр., Кам'янець-Подільський / ред.: П. С. Атаманчук, В. С. Щирба, І. М. Бендера; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський, 2012. - 171 c. - укp.Увагу приділено впровадженню ідеології компетентнісного підходу у процес становлення майбутніх учителів фізико-технологічного профілю. Розкрито принципи формування предметних дидактик за умов євроінтеграційних процесів. Розглянуто освітньо-професійну програму й освітньо-кваліфікаційну характеристику як засіб прогнозування професійних якостей фахівця. Досліджено підходи до формування компетентнісно-світоглядних професійних якостей майбутніх вчителів фізики (астрономії) та трудового навчання. Проаналізовано мультимедійні засоби й інтерактивні технології управління навчанням студентів (учнів) з фізики, технології, астрономії. Розглянуто Лісабонську стратегію європейської інтеграції в галузі освіти як визначальний чинник інновацій у підготовці фахівця. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА760378 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|