Давидова О. Ю. Управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. Ю. Давидова, І. М. Писаревський, Р. С. Ладиженська; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. - Х. : ХНАМГ, 2012. - 414 c. - Бібліогр.: с. 409-414 - укp.Розглянуто проблеми управління якістю в контексті забезпечення конкурентоспроможності продукції та послуг, що надають підприємства готельно-ресторанного господарства. Висвітлено найважливіші етапи розвитку, сучасний стан теорії та практики управління якістю. Досліджено економічні поняття якості, принципи та методи її оцінки, організаційно-методичні принципи забезпечення якості й управління якістю продукції та послуг готельно-ресторанного господарства. Наведено організаційно-економічний механізм управління якістю й умови його реалізації на українських підприємствах готельно-ресторанного господарства за сучасних економічних умов. Увагу приділено системам управління якістю на базі стандартів 130 серії 9 000, концепції TQM, системі управління безпекою харчових продуктів НАССР. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14-823.2-21 я73 + У9(4УКР)441.357-823.2-21 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА761680 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|