РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000376215<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гончаров С. М. 
Маркетинг: вітчизняні, європейські та загальні основи : навч. посіб. / С. М. Гончаров; МОНМС України, Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне : Волин. обереги, 2012. - 446 c. - (Європ. кредит.-модул. система). - укp.

Розкрито сутність і зміст маркетингу як філософії підприємницької діяльності за умов ринкової економіки. Викладено концептуальні положення вітчизняного, європейського та глобального маркетингу. Охарактеризовано систему засобів і види сучасного маркетингу. Подано інформацію про класифікацію, асортимент і життєвий цикл товарів, товарну марку, методи ціноутворення, комплекс маркетингових комунікацій, вертикальні та горизонтальні маркетингові системи. Висвітлено питання маркетингових досліджень, маркетингової політики розподілу, контролінгу маркетингу, державної політики регулювання цін. Увагу приділено таким інноваційним технологіям маркетингу, як аутсорсинг, брендинг, бенчмаркінг, мерчандайзинг, франчайзинг, нейро- та хорормаркетинг. Розглянуто проблеми соціальної відповідальності й етики маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У521.11 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761645 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського