РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000376268<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Максимова Т. С. 
Промисловий маркетинг : навч. посіб. / Т. С. Максимова, І. В. Харченко, В. В. Аронова; МОНМС України, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2012. - 228 c. - Бібліогр.: 43 назв - укp.

Викладено сучасні принципи теорії та практики управління підприємством на засадах маркетингу. Висвітлено сутність промислового маркетингу, принципи моделювання поведінки організації-споживача, особливості формування комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення. Розкрито вплив конкуренції на кон'юнктуру ринку, товарну й асортиментну політику підприємства. Увагу приділено управлінню розподілом і збутом готової продукції, плануванню та регулюванню збутових запасів, комунікаційній політиці промислового підприємства. Розглянуто проблеми контролю й аналізу маркетингової діяльності виробника.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)300-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761037 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського