Максимова Т. С. Промисловий маркетинг : навч. посіб. / Т. С. Максимова, І. В. Харченко, В. В. Аронова; МОНМС України, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2012. - 228 c. - Бібліогр.: 43 назв - укp.Викладено сучасні принципи теорії та практики управління підприємством на засадах маркетингу. Висвітлено сутність промислового маркетингу, принципи моделювання поведінки організації-споживача, особливості формування комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення. Розкрито вплив конкуренції на кон'юнктуру ринку, товарну й асортиментну політику підприємства. Увагу приділено управлінню розподілом і збутом готової продукції, плануванню та регулюванню збутових запасів, комунікаційній політиці промислового підприємства. Розглянуто проблеми контролю й аналізу маркетингової діяльності виробника. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)300-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА761037 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|