Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000376735<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Остапенко В. В. Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта / В. В. Остапенко, О. С. Остапенко, Е. Н. Беляева, Ю. В. Ступницкая // Кибернетика и систем. анализ. - 2012. - 48, № 6. - С. 11-19. - Библиогр.: 9 назв. - рус.A model of optimization of the strategy of any number of political parties (companies) in election (advertising) campaign is proposed. We formulate a problem of choosing the optimal strategy of allocation of scarce resources among regions (markets) in which political parties (companies) have a different impact. We analyze the optimization model and prove the existence of a single solution for different functions of dependence between the investments and a winning. We find the analytical solution of the model for the case of two parties (companies). A line of further development is to study the sensitivity of the optimal solution to the model parameters and to set up a stochastic model. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф022.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29144 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|