Осипенко В. Розроблення конкурентних маркетингових стратегій за індуктивною технологією системних інформаційно-аналітичних досліджень / В. Осипенко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 732. - С. 351-358. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.
Запропоновано нову технологію розроблення конкурентних маркетингових стратегій на прикладі розвитку корпоративної мережі фірмової торгівлі охолодженими м'ясопродуктами, яка базується на індуктивних принципах системних інформаційно-аналітичних досліджень. Показано високу ефективність застосування такої технології як на стадіях проектування маркетингових стратегій, так і у реальному бізнесі.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"