РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000376952<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Осипенко В.  
Розроблення конкурентних маркетингових стратегій за індуктивною технологією системних інформаційно-аналітичних досліджень / В. Осипенко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 732. - С. 351-358. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано нову технологію розроблення конкурентних маркетингових стратегій на прикладі розвитку корпоративної мережі фірмової торгівлі охолодженими м'ясопродуктами, яка базується на індуктивних принципах системних інформаційно-аналітичних досліджень. Показано високу ефективність застосування такої технології як на стадіях проектування маркетингових стратегій, так і у реальному бізнесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.511.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського