Гончаренко С. А. Становлення сучасної парадигми психологічної діагностики когнітивного розвитку учнів : монографія / С. А. Гончаренко, Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова, С. Л. Коробко, Є. П. Верещак; ред.: С. А. Гончаренко, Л. О. Кондратенко; НАН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - К. : Імекс, 2012. - 208 c. - Бібліогр.: с. 198-207 - укp.Про аналізовано проблем становлення сучасної парадигми психологічної діагностики когнітивного розвитку учнів. Показано, що в процесі становлення особистості відбуваються постійні еволюційні зміни ментальних структур або способів обробки інформації, що і визначає основні параметри когнітивного розвитку дитини. Розглянуто кожну епоху, яка викликає до життя нові способи оформлення, а звідси і представлення інформації, спричиняє зміну ментальних структур, пов'язаних з обробкою цієй інформації. Підсумовано, що врахування таких змін конче необхідне в навчально-виховному процесі, якій має змінювати форми та методи представлення дітям навіть абсолютно традиційного навчального матеріалу відповідно до нових когнітивних карт або інтеріоризованих репрезентацій. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.51 с + Ч421.252.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА762259 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|