РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000377817<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гончаренко С. А. 
Становлення сучасної парадигми психологічної діагностики когнітивного розвитку учнів : монографія / С. А. Гончаренко, Л. О. Кондратенко, Л. М. Манилова, С. Л. Коробко, Є. П. Верещак; ред.: С. А. Гончаренко, Л. О. Кондратенко; НАН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка. - К. : Імекс, 2012. - 208 c. - Бібліогр.: с. 198-207 - укp.

Про аналізовано проблем становлення сучасної парадигми психологічної діагностики когнітивного розвитку учнів. Показано, що в процесі становлення особистості відбуваються постійні еволюційні зміни ментальних структур або способів обробки інформації, що і визначає основні параметри когнітивного розвитку дитини. Розглянуто кожну епоху, яка викликає до життя нові способи оформлення, а звідси і представлення інформації, спричиняє зміну ментальних структур, пов'язаних з обробкою цієй інформації. Підсумовано, що врахування таких змін конче необхідне в навчально-виховному процесі, якій має змінювати форми та методи представлення дітям навіть абсолютно традиційного навчального матеріалу відповідно до нових когнітивних карт або інтеріоризованих репрезентацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.51 с + Ч421.252.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762259 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського