Теоретичні засади моніторингу якості вищої природничої та інженерної освіти : монографія / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак, З. Є. Тарутіна, А. К. Похресник, Г. О. Козлакова; НАПН України, Ін-т вищ. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 207 c. - Бібліогр.: с. 175-188 - укp.Розглянуто загальні теоретичні питання моніторингу та забезпечення якості сучасної вищої освіти (зокрема Ч природничо-математичної). Висвітлено систему концептуальних понять і термінів сучасної освітньої сфери, стан і перспективи змін освітньої системи України в аспектах використання та вдосконалення різних засобів забезпечення якості навчального процесу та заключних освітніх кваліфікацій, особливості наявної системи підтримки якості природничо-математичної й інженерно-технологічної освіти, можливі шляхи вирішення проблем спільного розвитку освіти і суспільств в XXI ст. в контексті формування нової культури забезпечення якості освіти (Лісабонський проект, Болонський і Брюгге-Копенгагенський процеси та ін.). Акцентовано на кількох фундаментальних відкриттях, що стосуються цілковитої зміни змісту понять "освіта" та "якість вищої освіти", а також причин і важливості переходу людства від алхімічно-індустріальних технологій виробництва до надвисоких, що є продуктом нано-, піко- та фемтонаук, від індустріального до наносуспільства, що втілюватиме ідею ноосферного співжитгя людини та біосфери. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.208 к8
Шифр НБУВ: ВА762474 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|