Крикавський Є. В. Стратегічний маркетинг : навч. посіб. / Є. В. Крикавський, Л. І. Третьякова, Н. С. Косар; МОНМС України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-ге вид.. - Л., 2013. - 255 c. - (Світ маркетингу і логістики; вип. 3). - Бібліогр.: с. 230-232 - укp.Розглянуто роль і місце стратегічного маркетингу в управлінні підприємством, що функціонує у змінному ринковому середовищі. Розкрито сутність і характеристики маркетингових стратегій зростання підприємства, сегментації та вибору цільового ринку, стратегій диференціації та позиціонування, конкуренції, а також функціональні стратегії підприємства за складовими комплексу маркетингу (маркетингові, товарні, цінові стратегії у сфері розподілу продукції й у сфері комунікації). Висвітлено методичні підходи до аналізу маркетингового середовища та визначення конкретних переваг, а також теоретичні засади маркетингового стратегічного управління портфелем бізнесу підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У529.0-211.1 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА763823 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|