Реброва О. Є. Теоретичне дослідження художньо-ментального досвіду в проекції педагогіки мистецтва : монографія / О. Є. Реброва; МОНМС України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 294 c. - Бібліогр.: с. 268-294 - укp.Розглянуто сутність художньої ментальності, сукупності категорій, через які вона визначається: художня картина світу, художній світогляд, художнє мислення, інтерпретація. Уточнено сутність даних понять в контексті ментальних процесів мистецької освіти. Наведено сукупність функцій художньої ментальності в педагогічному процесі. Культурологічний, герменевтичний та інші підходи до художньої ментальності, праксеологічний та праксіметричний - до художньої ментальності особистості, і застосування в проекції педагогіки мистецтва зумовили введення в науковий і поняття "художньо-ментальний досвід". Уточнено базові поняття "естетичний досвід", "художньо-естетичний досвід", "ментальний досвід". Фаховий контекст художньої ментальності дозволив обгрунтувати сутність та побудувати компонентну структуру художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ.р(4УКР)3-3:Ю8 + Ю812.14
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА763120 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|