Розглянуто проблему формування логічної культури майбутніх учителів іноземної мови у процесі фахової підготовки. Наведено аналіз сучасної наукової літератури щодо розвитку поняття логічна культура. Розкрито сутність поняття логічна культура та надано авторське визначення цієї дефініції. У ході структурно-компонентного аналізу виділено структурні компоненти логічної культури вчителів іноземної мови та обгрунтовано вибір цих компонентів.
Шифр НБУВ: Ж69372Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"