Рудницьких О. В. Педагогічні умови формування вторинної мовної особистості у китайських студентів в іншокультурному середовищі (на матеріалі навчання англійській мові в українських ВНЗ) / О. В. Рудницьких // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 4, ч. 1. - С. 187-195. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.
Висвітлено особливості формування вторинної мовної особистості китайських студентів, які вивчають англійську мову як другу іноземну у вищих навчальних закладах України. Теоретично обгрунтовано необхідність створення для цього певних педагогічних умов. Вторинну мовну особистість китайських студентів визначено як маргінальну. Доведено необхідність створення сукупності педагогічних умов для формування вторинної мовної особистості китайських студентів.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"