Окреслено важливість інформатизації освітнього простору України шляхом розробки методологічного забезпечення використання інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічних вишах. Охарактеризовано професійно-педагогічну компетентність майбутнього вчителя та обгрунтовано феномен його лінгводидактичної компетентності. У її структурі виокремлено 3 групи конструктів та описано компоненти одного з них - інформаційно-комунікаційний конструкт лінгводидактичної компетентності вчителя.
Шифр НБУВ: Ж69372Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"