Дручик В. Д. Методологічні підходи до проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров'язберігальних технологій у старшій школі / В. Д. Дручик // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 2. - С. 52-55. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Основне завдання дослідження - проаналізувати психолого-педагогічну літературу та інформацію з мережі Інтернет щодо методологічних підходів до проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров'язберігальних технологій у старшій школі. До методологічних підходів віднесено такі підходи, як аксіологічний, діяльнісний, індивідуальний, компетентнісний, культурологічний, особистісно орієнтований та системний. Зазначено, що ці методологічні підходи стали теоретичним підгрунтям для розробки й теоретичного обгрунтування педагогічної моделі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров'язберігальних технологій у старшій школі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч489.511
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|