Семенович С. В. Диференційований підхід у процесі навчання юнаків старшої школи атлетичної гімнастики / С. В. Семенович, В. К. Кіндрат // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 2. - С. 125-129. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Висвітлено актуальні питання процесу фізичного виховання юнаків старшої школи: підвищення ефективності, покращання рухової активності, індивідуальний підхід, збереження й зміцнення здоров'я. Завдання роботи - розробити та апробувати програму диференційованого підходу в навчанні атлетичної гімнастики юнаків віком 15 - 17 років; експериментально перевірити ефективність впливу розробленої методики на рівень фізичного здоров'я старшокласників. Для перевірки ефективності розробленої методики й змісту фізичного виховання проведено педагогічний експеримент із юнаками 15 - 17 років шкіл м. Рівне. Математична обробка результатів експерименту показала вірогідно (<$E Р~<<~0,05>) вищий рівень фізичного здоров'я юнаків старших класів експериментальних груп, що підтверджує позитивний вплив запропонованої методики. У фізичному вихованні юнаків старшої школи застосовано методику поділу їх на групи за станом фізичного здоров'я, на основі чого здійснювався диференційований підхід у визначенні дозування об'єму й інтенсивності вправ відповідно до індивідуально-групових особливостей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.46
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|