Захаріна Є. А. Бельгійський досвід професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до позакласної та позашкільної оздоровчо-виховної роботи / Є. А. Захаріна // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 3. - С. 56-61. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Розглянуто особливості вищої освіти в університетах Бельгії й Нідерландів. Указано, що рух за підвищення якості освіти у вищих навчальних закладах набув загальнонаціонального характеру та активно підтримується урядами всіх країн. Завдання дослідження - вивчення особливостей професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в Бельгії й Нідерландах. Зазначено, що термін навчання для одержання ступеня бакалавра в галузі фізичного виховання становить три роки, магістра - два роки в університетах Бельгії та Нідерландів. Надано навчальний план підготовки бакалаврів фізичного виховання й кінезіології Вільного університету в Брюсселі. На прикладі дисципліни "Події та керування проектами в галузі спорту" Вільного університету в Брюсселі розглянуто підготовку майбутніх учителів фізичної культури до проведення та організації різноманітних фізкультурно-оздоровчих заходів, які пропагують здоровий спосіб життя, залучають молодь до регулярних занять фізичною культурою та спортом. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30(4БЕЛ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|