Кузьмік В. Б. Модель підготовки майбутніх викладачів-філологів до використання здоров'язберігальних технологій у школі / В. Б. Кузьмік, Т. М. Краснобаєва, М. А. Галайдюк // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 3. - С. 71-75. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Одним із найважливіших завдань якісної освіти педагогів-філологів є формування їх готовності до використання здоров'язберігальних технологій. Це зумовлено, насамперед, нагальною потребою збереження й зміцнення здоров'я учнів у процесі навчання й виховання. Завдання дослідження: обгрунтувати модель підготовки майбутніх учителів-філологів до використання здоров'язберігальних технологій; виділити та дати характеристику основним етапам підготовки майбутніх учителів до використання здоров'язберігальних технологій. Модель підготовки, що пропонується, можна використати для визначення діяльності, спрямованої на підвищення професійного рівня майбутніх педагогів-філологів. Це обумовлено тим, що складники моделі (цілі, засоби, результат) слугують водночас і чинниками системи впливу, виховання, здійснення власних повноважень майбутнім педагогом. Обгрунтовано модель науково-методичного забезпечення формування готовності педагогів-філологів до використання здоров'язберігальних технологій у професійній діяльності як упорядкованої сукупності взаємопов'язаних та взаємозумовлених структурних і функціональних чинників. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|