Матвійчук Т. Ф. Формування педагогічної позиції в майбутніх спортивних педагогів / Т. Ф. Матвійчук // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 3. - С. 84-88. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто проблему формування педагогічної позиції та педагогічних умінь у майбутніх спеціалістів галузі фізичної культури й спорту. Досліджено педагогічну спрямованість і визначено ефективні способи формування педагогічної позиції у студентів фізкультурних ВНЗ в процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. У дослідженні взяли участь 262 студенти II і III курсів Львівського державного університету фізичної культури. Установлено, що 30,61 % студентів III курсу притаманна професійна спрямованість на оволодіння обраною професією. Виділено три групи студентів за ознакою ставлення до освіти й одержання спеціальності: орієнтовані на освіту - 53,05 %; орієнтовані на бізнес - 20,15 %; професійно не визначилися - 26,8 %. За характером ставлення до навчання виділено п'ять груп: прагнуть оволодіти знаннями - 24,04 %; прагнуть загальної успішності - 16,03 %; мають професійний інтерес - 40,07 %; вибірково ставляться до навчальних дисциплін - 14,12 %; ледарі - 5,74 %. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|