Бистрова Ю. О. Комплексний супровід навчально-реабілітаційного процесу в освітніх закладах для дітей з порушеннями зору / Ю. О. Бистрова, А. М. Петруня, С. А. Лупир // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 3. - С. 13-18. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Визначено етапи комплексного медико-психолого-педагогічного супроводу навчально-реабілітаційного процесу дітей хворих на амбліопію як основного складника процесу їх успішної соціалізації за умов навчально-реабілітаційного центру. Перший етап супроводу (організаційно-діагностичний) - етап збору інформації, початкового тестування, прогнозування, адаптації та початкової психокорекції. Другий етап - корекційний. Корекційно-педагогічну роботу здійснюють за напрямами: педагогічний (організація корекційно-педагогічного впливу на уроках); дефектологічний (спеціальні корекційні заняття з розвитку зорового сприймання, лікувальна фізкультура, ритміка, корекція мовленнєвих порушень). Третій етап - професійно-трудова соціалізація випускників з порушеннями зору як результат успішної комплексної співпраці фахівців системи освіти, охорони здоров'я та соціального захисту. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.241.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|