Побірченко Н. С. Компетентнісний підхід у вищій школі: теоретичний аспект / Н. С. Побірченко // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 3. - С. 24-31. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.Розглянуто проблему виникнення та дослідження категорії "компетентнісний підхід" у контексті Болонського процесу в Україні. Розмежовано поняття "компетенція" та "компетентнісний підхід", охарактеризовано особливості та нюанси застосування компетентнісного підходу у вищій школі, зокрема студентоцентризм навчання, спрямованість фахової підготовки на майбутнє працевлаштування випускників. Порівняльна характеристика нової категорії та традиційної поняттєвої тріади "знання - уміння - навички" ("ЗУН") доводить, що компетентнісний підхід не можна відверто протиставляти "ЗУНам", оскільки вони взаємопов'язані. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24028 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|