Люльчак З. С. Національний бренд та брендинг у контексті міжнародних подій / З. С. Люльчак, А. А. Ліпенцев, Ю. І. Галущак // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 735. - С. 127-136. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Наведено удосконалення поняття "національний бренд" з позиції проведення міжнародних подій, а саме - результату узгоджених дій, поведінки, інвестицій, інновацій, політичних і міжнародних комунікацій країни задля реалізації національної безпеки, культурної автентичності, конкурентної переваги країни-організатора. Розглянуто процес проведення національного брендингу та запропоновано алгоритм його впровадження. Проведено поетапний аналіз проведення національного брендингу України у контексті Євро-2012. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.784(4УКР)933.24
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|