Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000381870<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Криворучко О. М. Встановлення сутності поняття "маркетинг персоналу" / О. М. Криворучко, О. І. Гладка // Економіка транспорт. комплексу. - 2012. - Вип. 19. - С. 5-16. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.Розглянуто поняття "маркетинг персоналу", встановлено основні відмінності та недоліки сучасних визначень. Уточнено його поняття як виду діяльності щодо забезпечення організації необхідним персоналом за рахунок створення, підтримки або зміни поведінки цільових аудиторій (наявного та потенційного персоналу) відносно цієї організації як роботодавця. Основними відмінностями запропонованого визначення є: цільова спрямованість на забезпечення підприємства необхідним персоналом; змістова частина діяльності грунтується на концепції маркетингу. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-640
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|