Митчик О. П. Здоров'язберігальне середовище та здоров'язберігаючі технології у вищому навчальному закладі / О. П. Митчик // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 4. - С. 156-160. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.Мета фізичного виховання - формувати у студентів дбайливе ставлення до свого здоров'я і фізичної підготовленості, комплексно розвивати фізичні та психічні здібності, сприяти творчому використанню засобів фізичної культури в організації здорового способу життя. Існують різні підходи до визначення поняття "здоров'язберігальний простір". Здоров'язберігальне освітнє середовище вищого навчального закладу (ВНЗ) розглянуто як цілеспрямовану систему умов навчальної діяльності, яка не завдає шкоди здоров'ю, застосування активних форм і методів навчання, спрямованих на збереження і зміцнення здоров'я учасників педагогічного процесу, наявність комфортної психологічної атмосфери в процесі навчальних занять; формування в майбутніх спеціалістів ціннісного відношення до свого здоров'я і здоров'я вихованців. Основні показники ефективності управління здоров'язберігальним простором у ВНЗ - динаміка захворюваності студентів, рівень їх тривожності, працездатність, мотивація до навчання, сформованість здорового способу життя, компетентність викладачів у питаннях зміцнення і збереження здоров'я. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|