Лук'янченко М. І. Теорія й практика фізичного виховання в спадщині вітчизняних педагогів другої половини ХIХ - початку ХХ ст. / М. І. Лук'янченко // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 4. - С. 24-30. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.Згідно з історико-педагогічним дискурсом, для розвитку сучасної системи фізичного виховання важливим є пошук засобів та найбільш ефективних форм реалізації фізичного виховання, що сприяють формуванню гармонійно розвиненої особистості. Тому важливим завданням є вивчення й аналіз творчої спадщини відомих українських педагогів ХIХ - початку ХХ ст. в контексті визначення ролі фізичного виховання у формуванні здорової гармонійно розвиненої особистості. Встановлено, що у спадщині всіх вітчизняних педагогів окресленого періоду простежується цілеспрямований вплив фізичного виховання на розвиток усебічно розвиненої особистості. Педагогами цього періоду розроблено теоретичні основи національної системи фізичного виховання, у їх поглядах відображено традиції народної педагогіки, що має потужний виховний потенціал для формування загальної культури та здоров'я особистості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354 + Ч33(4УКР)52
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|