Коркушко Н. М. Формування іміджу дорожнього підприємства / Н. М. Коркушко // Економіка транспорт. комплексу. - 2012. - Вип. 19. - С. 94-101. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Запропоновано розглядати імідж дорожнього підприємства як цілеспрямовано створений позитивний образ підприємства, що відображає стійке уявлення споживачів, партнерів, співробітників та інших цільових груп про його діяльність, якість будівництва та обслуговування, репутацію та престижність у дорожній галузі. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|