Skorek E. M. School children with speech disorders / E. M. Skorek, Zb. Tarkowski // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2008. - 13, вип. 13. - С. 124-132. - Библиогр.: 72 назв. - англ.Зазначено, що учні з порушеннями мови знаходяться в особливо складній ситуації в школі, так як мова є основним засобом взаємодії в аудиторії, сприймається як інструмент для обміну цінностями та інформацією. Всі фізичні, емоційні та соціальні аспекти людського існування залежать від навичок спілкування в соціумі. Підраховано, що близько 30 % дошкільних і молодших школярів страждають від деяких форм порушення мови. Результатом є складні психологічні та соціальні проблеми, які, з одного боку, порушують процес взаємодії з учителями, а з іншого, створюють несприятливі соціально-метричні ситуації або порушення в сфері суспільних відносин. Більш того, вони порушують сферу емоцій і почуттів, які можуть бути частково обумовлені вище несприятливої соціальної ситуації. Вони перешкоджають процесу взаємодії з однолітками. Обмежені можливості спілкування з навколишнім середовищем створюють комунікативний бар'єр, який негативно впливає на почуття безпеки та довіри до інших людей у цих дітей. Розглянуто різні підходи до вирішення проблеми. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ч437.221.05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Наукова періодика України
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|