Uchyla-Zroski Ja. Skutecznosc dydaktyczna metody Dobrego startu na lekcjach muzyki z uczniem szkoly specjalnej / Ja. Uchyla-Zroski // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2008. - 13, вип. 13. - С. 149-156. - пол.Наведено французький метод, який називається Метод Гарного початку, застосований у Польщі Б. Богдановичем. Показано його ефективність і дидактичні можливості на прикладі спеціального тестування учнів спеціальної школи під час уроків музики. Метою тестування було визначення впливу музики на уроках, що проводяться з використанням GSM, на оптико-слухомоторні координації розвитку декількох дітей-інвалідів. Цей метод можна використовувати під час навчання дітей з відповідними порушеннями психомоторного розвитку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.44-82 + Ч430.241
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|