![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000383826<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Науково-педагогічна спадщина Антона Макаренка у практиці сучасних освітніх закладів : тези Всеукр. наук.-практ. конф., присвяченої 125-й річниці від дня народження А. С. Макаренка, 19 берез. 2013 р., Київ / упоряд.: Л. Б. Лук'янова, О. І. Щербак; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Київ. проф.-пед. коледж ім. А. Макаренка, Укр. аналіт. центр проф. освіти "Нац. обсерваторія". - [Херсон] : ОЛДІ-плюс, 2013. - 305 c. - укp.Розглянуто демократизацію, становлення та розвиток студентської академічної групи як колективу за А. С. Макаренком. Викладено психологічні засади морального виховання молоді. Акцентовано увагу на необхідність формування інформаційно-комунікаційних компетенцій під час підготовки майбутніх педагогів (вимога сьогодення). Розкрито студенське самоврядування як форму молодіжного лідерства. Досліджено виховну роль колективу в сучасному економічному університеті. Розглянуто створення освітньо-рефлексивного середовища як одну з умов успішного формування готовності майбутніх економістів до професійного саморозвитку. Проаналізовано напрями суспільної диверсифікації в управлінні розвитком професійно-технічного НЗ. Проведено оцінювання діяльності педагогічних працівників професійно-технічних НЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)7-213 + Ч30 в06
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА764504 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|