Професійна адаптація молодого вчителя в умовах змін ціннісної парадигми суспільства : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.,17-18 лют. 2010 / ред.: В. О. Огнев'юк, І. А. Зязюн, Л. Л. Хоружа; Акад. пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих, Київ. міськрада, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2010. - 142 c. - укp.Висвітлено теоретичні та практичні аспекти адаптації молодого вчителя до професійної діяльності за умов змін ціннісної парадигми суспільства. Акцентовано увагу на специфіці діяльності молодого вчителя, визначено науково-методичний супровід його соціально-педагогічної підтримки на етапі професійного становлення. Розглянуто здатність до саморегуляції як визначальний фактор формування особистості професіонала. Проаналізовано роль медіаосвіти у професійному становленні майбутнього вчителя початкових класів. Охарактеризовано неперервну освіту як засіб професійного становлення і розвитку фахівця за умов інформаційно-технологічного суспільства. Розкрито педагогічні умови професійного розвитку та стратегію професійної адаптації вчителя. Наведено критерії продуктивності професійно-педагогічної діяльності вчителя словесника, особливості професійної адаптації майбутніх учителів географії у процесі проходження педагогічної практики, формування методологічної компетенції магістрів з дошкільної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС54807 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|