Ковальов Є. В. Введення в маркетинг : навч. посіб. / Є. В. Ковальов; Харк. нац. ун-т внутр. справ. - Х. : Бровін О. В., 2013. - 73 c. - Бібліогр.: с. 71-72 - укp.Розглянуто сутність маркетингу, концепції маркетингової діяльності. Викладено методи аналізу виробничого потенціалу підприємства, класифікацію товарів, життєвий цикл та етапи розробки нового товару. Розкрито поняття й умови підвищення конкурентоспроможності товарів. Проаналізовано класифікацію товарних ринків, умови зміни їх кон'юнктури, фактори ємності ринку та товарної пропозиції, напрями сегментації. Надано рекомендації з політики ціноутворення на ринках різних типів, методики розрахунку цін, практичних методів їх встановлення, умов реалізації товару. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я7 + У010.357 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА764753 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|