Косянчук Т. Ф. Маркетинговий потенціал підприємства: особливості формування та оцінювання : [монографія] / Т. Ф. Косянчук, Л. В. Григор'єва. - Хмельницький : ХНУ, 2013. - 172 c. - Бібліогр.: с. 149-162 - укp.Розкрито роль маркетингу та стратегічного управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства, зосереджено увагу на сутності та змісті маркетингового потенціалу. Проведено аналіз загальних тенденцій розвитку підприємств легкої промисловості, оцінено маркетинговий потенціал підприємств, що спеціалізуються на масовому виробництві одягу за існуючими методиками. Розроблено методику формування маркетингового потенціалу промислових підприємств. Запропоновано вдосконалення оцінювання даного потенціалу, побудовано структурну модель механізму його формування, розроблено рекомендації щодо вдосконалення управління маркетинговим потенціалом. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)301-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА764854 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|