РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000384038<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Косянчук Т. Ф. 
Маркетинговий потенціал підприємства: особливості формування та оцінювання : [монографія] / Т. Ф. Косянчук, Л. В. Григор'єва. - Хмельницький : ХНУ, 2013. - 172 c. - Бібліогр.: с. 149-162 - укp.

Розкрито роль маркетингу та стратегічного управління маркетинговою діяльністю промислового підприємства, зосереджено увагу на сутності та змісті маркетингового потенціалу. Проведено аналіз загальних тенденцій розвитку підприємств легкої промисловості, оцінено маркетинговий потенціал підприємств, що спеціалізуються на масовому виробництві одягу за існуючими методиками. Розроблено методику формування маркетингового потенціалу промислових підприємств. Запропоновано вдосконалення оцінювання даного потенціалу, побудовано структурну модель механізму його формування, розроблено рекомендації щодо вдосконалення управління маркетинговим потенціалом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)301-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764854 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського