Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000384170<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Маркетинг ХХІ століття: проблеми та стратегії розвитку : тези доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен., 25 - 26 квіт. 2013 р., Луганськ / ред.: Т. С. Максимова; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2013. - 102 c. - укp. - рус. - англ.Висвітлено стратегії маркетингової діяльності підприємства на різних стадіях життєвого циклу товару. Досліджено показники діяльності банків і проведено оцінювання концентрації ринку банківських послуг у посткризовому періоді. Увагу приділено питанням організації маркетингової інформаційної системи та її використання в інноваційному бізнесі. Розглянуто психологічні аспекти рекламного впливу на споживачів, показано шляхи стимулювання збуту на українських підприємствах. Розкрито теоретичні аспекти процесу побудови бренду. Проаналізовано стан і тенденції розвитку ринку квітів в Україні. Визначено особливості послуг дегустаційного туризму. Надано пропозиції щодо формування іміджу торговельних марок за групами. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я431 + У9(4УКР)290-211.1 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА765284 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|